Buhran bir, iki, üç.

i.
Özrgürlükçü adam bağırdı! Bırak bağırsın, varsın iç geçirsin. Bağıran adam serbest bırakıldı ve savunduklarının yanlış olduğu ortaya çıktı. Buhran. Zaman içersinde evrildi özgürlükçü adam. Hayır!.. evrim geçirmedi.

Evet!.. evrilmişti adam. Artık yüksek sesle (!) konuşuyordu. Buna da mı şükür? Bilmiyorum!.. Neyse ki, özgürlükçü adam artık anlamıştı. Buhran. Zaman içersinde yenilendi özgürlükçü adam.

Yeni özgürlükçü adam bağırıyor mu? Bilmem!.. ne fark eder? Yeni özgürlükçü aslını arıyor. Yeni özgürlükçü adam da yanılmaya mahkum. Sebepleri özgürlükçü adamdan öncesine dayanıyor. Buhran.

ii.
Vaziyet budur?.. Bir ses geliyor sağdan ya da soldan. Çıkaramıyorum!.. Zırva diyeceğim, olmayacak. Ses sahibi evrilmiş özgürlükçüye çatmakta hem de ne çatmak. Anlamadım!.. Ses sahibi de buhranlar geçirmiş!.. Buhranı, özrü olabilir mi?

Evrilmiş özgürlükçüye saymak yerine, yeni özgürlükçüye saymak daha önemli. Yapmasınlar.. geçmesinler. Hah geçilecekler kalkmadı mı?

iii.
Yanılmışsam.. kabul etmeliyim!.. Kabul etmek o kadar zor mu? .. mışsam. Anlamadım!.. yazmıştım. Bak yine! .. mıştım. Ses sahibi bize acımak yakışmaz mı? Anlamıyorum. İnşallah, daha çok yolum var.

Leave a Reply

